رویه خدمات پس از فروش کیت کلاچ

شرکت تجارت پیشگان یاسین به منظور حفظ و تکریم مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان، اقدام به ایجاد واحد خدمات پس از فروش کیت کلاچ برند “پلاستکس ” و انعقاد قرارداد همکاری با تعمیرگاه معتمد در نقاط مختلف کشور نموده است. در صورت بروز مشکل برای کیت کلاچ، مشتریان می توانند به این تعمیرگاه ها مراجعه نمایند تا مشکل آنها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. فرآیند ارایه خدمات پس از فروش به صورت اجمالی به شرح زیر می باشد:

1- در داخل بسته بندی کیت کلاچ های پلاستکس کارت پشتیبانی کیت کلاچ قرار داده شده است (تصویر 1 و 2). مشتری هنگام نصب کیت کلاچ بر روی خودرو باید شماره سریال این کارت را به شماره قید شده بر روی کارت پیامک نماید. مشتری در پاسخ پیامک ارسال شده، شماره تماس واحد خدمات پس از فروش شرکت را دریافت خواهد کرد.

کارت خدمات پس از فروش کیت کلاچ پلاستکس

کارت خدمات پس از فروش کیت کلاچ پلاستکس

تصویر 2

2- در صورت بروز هر گونه ایراد کیفی و یا نیاز به پشتیبانی فنی، مشتریان باید پیش از باز کردن گیربکس، جهت معرفی به تعمیرگاه معتمد با شماره 02166961939 تماس حاصل نمایند. کارشناسان این شرکت در ساعات اداری به منظور راهنمایی مشتریان پاسخگوی این خط تلفن هستند و در ایام تعطیلات و بعد از ساعات اداری، مشتری ضمن تماس با شماره تلفن فوق، شرح ایراد به همراه شماره تماس خود را بر روی سیستم پیامگیر شرکت اعلام نموده تا کارشناسان شرکت در اسرع وقت جهت هماهنگی های بعدی با مشتری تماس بگیرند.

3- در صورت نیاز به مراجعه مشتری به تعمیرگاه معتمد، کد ردیابی توسط واحد خدمات پس از فروش برای ایشان پیامک می شود. لازم به ذکر است در صورت عدم دریافت کد ردیابی از شرکت، تعمیرگاه معتمد هیچ گونه خدماتی به مشتری ارائه نمی کند.

4- خودروی مشتری توسط مکانیک معتمد شرکت جهت رفع ایراد کارشناسی می شود.

5- در صورت تشخیص مکانیک معتمد شرکت مبنی بر معیوب بودن محصول، قطعه شامل گارانتی می شود. به این منظور مکانیک معتمد پس از تکمیل فرم وضعیت گارانتی، نسخه سوم آن را به مشتری تحویل می نماید. مشتریان محترم می توانند ضمن تحویل فرم مربوطه به نماینده فروش شرکت، قطعه جایگزین را دریافت و تحویل مکانیک معتمد شرکت نمایند تا بر روی خودرو نصب گردد. هزینه اجرت تعویض قطعه به عهده شرکت می باشد.

6- در مواردی که ایراد از قطعه باشد قطعه معیوب نزد تعمیرگاه معتمد می ماند و در پایان زمان توافق شده به همراه نسخه اول فرم وضعیت گارانتی توسط ایشان برای شرکت ارسال می شود. پرداخت هزینه اجرت منوط به دریافت فرم برگه وضعیت گارانتی و قطعات داغی می باشد.

7- در صورتی که پس از بازدید مکانیک معتمد مشخص شود که مشکل به وجود آمده مربوط به کیت کلاچ نیست ایراد خودرو به مشتری اعلام و در صورت درخواست مشتری، عیب خودرو توسط مکانیک معتمد رفع و هزینه های صورت گرفته به عهده مشتری خواهد بود.

8- نمایندگان محترم فروش نیز نسخه های سوم را که از مشتریان جهت دریافت قطعه جایگزین تحویل گرفته اند در پایان هر ماه برای شرکت ارسال نموده و مرجوعی قطعه با دریافت این فرم در حساب های فی ما بین لحاظ می شود.

توجه 1 ) درج کد ردیابی صادر شده برای مشتری از سوی واحد خدمات پس از فروش شرکت بر روی کلیه فرم ها و همچنین قطعات داغی الزامی است.

توجه 2 ) مشتریانی که به هر دلیل کارت پشتیبانی را دریافت نکرده اند در صورت بروز هرگونه مشکل در کیت کلاچ با شماره تلفن 02166961939 تماس حاصل نمایند.

 

خدمات پس از فروش کیت کلاچ پلاستکس

لیست تعمیرگاه های کیت کلاچ پلاستکس را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید: