نایب ‌رئیس شرکت تجارت پیشگان یاسین: خدمات پس از فروش تاثیر مثبتی بر بازار ما گذاشته است

قطعات خودرو: محمد محمدی دوستدار – نایب ‌رئیس شرکت تجارت پیشگان یاسین – گفت: استقبال از نمایشگاه‌های قطعات خودرو در تبریز و تهران مناسب بود و مشتری‌هایی که به غرفه ما مراجعه کردند، از کالاها راضی بودند.

 

محمد محمدی دوستدار – نایب ‌رئیس شرکت تجارت پیشگان یاسین – که در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با خبرنگار قطعات خودرو گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: ما با دو برند پلاستکس و ژرمن‌تکس فعالیت می‌کنیم و تامین‌کننده قطعات خودرو و به‌شکل تخصصی لنت کلاچ، دیسک و صفحه کلاچ، بلبرینگ چرخ، لنت ترمز هستیم. در یک سال اخیر نیز بلبرینگ‌های چرخ و هرزگردها را در سبد کالا آورده‌ایم.

وی با اشاره به این‌که فروش ما در سطح کشور توسط نمایندگی‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته سیستم خدمات پس از فروش را ایجاد کردیم. امسال از اردیبهشت‌ماه این سیستم عملیاتی شده است.

او توضیح داد: در بسته‌بندی کلاچ ما، کارتی وجود دارد که پس از نصب، به شماره مندرج در آن اس‌ام‌اس داده می‌شود و اگر هر مشکلی در سیستم کلاچ خودرو ایجاد شود، با تماسی که راننده خودرو با شماره‌ای می‌گیرد که در آن اعلام شده است، به تعمیرگاه‌های معتمد ما معرفی می‌شود که با همکاری اتحادیه تعمیرکاران خودرو مشخص شده‌اند. همه هزینه‌ها نیز با شرکت است.

محمدی دوستدار همچنین بیان کرد: کاری که ما در خدمات پس از فروش امسال انجام دادیم، رضایت بالایی را جلب کرده و تاثیر مثبتی بر بازار کالاها گذاشته است.

نایب ‌رئیس شرکت تجارت پیشگان یاسین با یادآوری این‌که با شروع کرونا حدود ۵ / ۲ سال نمایشگاه‌ها برگزار نمی‌شدند، ادامه داد: از حدود دو ماه پیش که نمایشگاه‌ها برگزار می‌شوند، استقبال‌ها از آن‌ها نیز زیاد بوده است.

وی اضافه کرد: ما کمپین تبلیغاتی خود را حضور با سفیر تبلیغاتی‌مان، آقای ایرج نوذری، از حدود چهار ماه پیش در سطح کشور شروع کرده‌ایم. تبلیغات رادیویی ما نیز آغاز شده است. برنامه‌ای هم درباره اهمیت لنت کلاچ و لنت ترمز داریم که به مردم آگاهی‌رسانی انجام می‌دهیم.

 

منبع: قطعات نیوز